Shop Mobile More Submit  Join Login
The Blob Squad! by olybear The Blob Squad! by olybear
Ectoplasmic sidekick Slimer, energy construct Glomulus, and dimension-hopping Doop team up and get blobby!
Add a Comment:
 
:iconmonitor-earthprime:
monitor-earthprime Featured By Owner Apr 16, 2012
I love this group.
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 17, 2012
Thanks. Love it too. :)
Reply
:iconhoobity-goobity:
Hoobity-Goobity Featured By Owner Apr 9, 2012
What is Doop from?
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Doop previously starred in X-Force/X-Statix. He's currently one of the teachers in Wolverine's new school.
Reply
:iconjactinglim:
jactinglim Featured By Owner Apr 9, 2012  Professional General Artist
haha I only know The Spud
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Hmm, I should look that up. :)
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Apr 9, 2012
Awesome work what Glomuls from
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Thanks! He's from Green Lantern. He was an Orange Lantern. Now he's an energy copy of his old form.
Reply
:iconkamenkewl:
kamenkewl Featured By Owner Apr 9, 2012
well, kyle does refer to glommy as a sad ghostbusters reject, soo XD
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Haha, okay. And it looks like they're giving him a bigger role in New Guardians so it's cool. :D
Reply
:iconkamenkewl:
kamenkewl Featured By Owner Apr 9, 2012
hahaha, yeah! always glad to see more of larfleeze and glommy!
now if only i could get the figure of him...
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Cool!
Reply
:icongigglewhatsit:
Gigglewhatsit Featured By Owner Apr 9, 2012  Student Filmographer
yay Glomulus~
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
:D
Reply
:iconsilverzeo:
SilverZeo Featured By Owner Apr 9, 2012  Hobbyist
Make sure no comic executive sees this, or he may make it cannon, which would turn out good or bad depending how they handle it....
Reply
:iconolybear:
olybear Featured By Owner Apr 9, 2012
Haha, yep. Let's cross our fingers and hope that they pick a good creative team, at least. :)
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 747 × 480




Details

Submitted on
April 9, 2012
Image Size
86.8 KB
Resolution
747×480
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
859
Favourites
56 (who?)
Comments
16
Downloads
16
×